Cases | BrixCRM

ADMB

Zo’n 1.150 ADMB-medewerkers ondersteunen dagelijks het personeelsbeleid van tienduizenden ondernemers en organisaties. De HR-dienstengroep uit België is door de jaren heen sterk gegroeid. Ze besloten daarom te investeren in SugarCRM als overkoepelende CRM oplossing voor alle units. 

Lees meer

Zo’n 1.150 ADMB-medewerkers ondersteunen dagelijks het personeelsbeleid van tienduizenden ondernemers en organisaties. De HR-dienstengroep uit België bestaat uit meerdere business units en is door de jaren heen sterk gegroeid. Mede door deze groei heeft ADMB in 2013 besloten te investeren in een overkoepelende CRM-oplossing voor al zijn organisatieonderdelen.

DE UITDAGINGEN
  • Informatie met betrekking tot het sales traject was verspreid over de verschillende business units.
  • Een compleet en gecentraliseerd beeld van klanten, prospects en partners, over de verschillende business units heen, ontbrak.
DE OPLOSSING
  • Een centraal, webbased CRM-systeem op basis van Sugar Professional.
  • Hosting on-premise.
  • Een speciale partner module, waarmee partners gekoppeld kunnen worden aan accounts, contacts, opportunities en leads.
DE RESULTATEN
  • Waardevolle klant- en partnerinformatie is voor iedereen, altijd en overal te gebruiken.
  • Meer grip op het verkoopproces.
  • Realisatie van enorme tijdswinst, doordat gebruikers minder tijd nodig hebben om te rapporteren.
  • Sterke verbetering van leadopvolging.
  • Enthousiaste gebruikers.

Cases
Onze klanten

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - DEKATEL
Close menuX