Klanten | BrixCRM

Bollegraaf

Omdat Bollegraaf Recycling Solutions meer wilde sturen op groei was meer inzicht nodig in onder andere lopende offertes, klantgesprekken en geslaagde orders. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit heeft men gekozen voor Sugar, geïmplementeerd door BrixCRM.

Lees meer

Bollegraaf Recycling Solutions is een toonaangevende marktleider in de ontwikkeling van recyclingmachines en oplossingen. De wensen en behoeften van de klant staan bij het ontwerp, de installatie, de training en het leveren van services centraal, zodat de klant afval snel en eenvoudig kan sorteren en verwerken tegen minimale kosten.

De uitdagingen
  • Bollegraaf wilde meer sturen op groei. Er werden wel klantgegevens opgeslagen in een ERP-pakket, maar alleen ten behoeve van de facturering. Hierdoor ontbrak veel informatie.
  • Informatie met betrekking tot gesprekken en afspraken werd in Word bijgehouden. Deze gegevens lagen daardoor verspreid binnen de organisatie.
  • Bollegraaf had behoefte aan een centraal overzicht van klantgegevens, om verdere groei van het bedrijf mogelijk te maken.
DE OPLOSSING
De resultaten
  • Binnen 2,5 maand een solide CRM-basis.
  • Een schoon databestand, doordat alle klantgegevens voor invoer zijn gecontroleerd.
  • Sales heeft volledig inzicht in de status van offertes, orders en klantgesprekken.
  • Ook service medewerkers hebben baat bij Sugar. Zo kan after sales actief en gericht onderhoudscontracten aanbieden.
  • Bollegraaf beschikt over het inzicht en de tools die ze nodig hebben om verder te kunnen groeien.

Cases
Onze klanten

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX