Klanten | BrixCRM

Emesa

Emesa (o.a. VakantieVeilingen.nl) had in korte tijd een enorme ontwikkeling doorgemaakt, waarbij de omzet in vijf jaar was gegroeid met 3500%. Hierdoor ontstond de behoefte aan een volwaardige CRM-oplossing. 

Lees meer

Hoofdkantoor: Amsterdam
Website: www.emesa.nl
Product: SugarCRM Professional
Implementatietijd: 3 maanden
SugarCRM users: 120

Emesa is de grootste e-commerce partij voor het zoeken, vergelijken en boeken van reis- en vrijetijd arrangementen. Emesa heeft een rijk portfolio aan websites, waaronder VakantieVeilingen.nl, ActievandeDag.nl, InpakkenenWegwezen.nl en de Duitse website Aladoo.de.

Door een enorme ontwikkeling in korte tijd, waarbij de omzet in vijf jaar was gegroeid met 3500%, ontstond de behoefte aan een volwaardige CRM-oplossing.

DE UITDAGINGEN
  • Door een enorme ontwikkeling in korte tijd ontstond de behoefte aan een volwaardig CRM-systeem.
  • De toenmalige CRM-oplossing voldeed niet meer aan de nieuwe wensen en eisen. Zo kon geen kwalificatie mee worden geven aan leads, geen rapportages worden gedraaid en was geen integratie mogelijk met andere applicaties en systemen.
  • Er was behoefte aan een goede workflow voor het afhandelen en goedkeuren van contracten.
DE OPLOSSING
  • Een flexibel CRM-systeem op basis van SugarCRM Professional.
  • Integraties met o.a. AFAS, het interne veilingsysteem en Outlook.
DE RESULTATEN
  • Optimaal inzicht in de sales funnel en versnelling van het sales proces.
  • Beter inzicht in contracten, dankzij uitgebreide rapportagemogelijkheden.
  • Snellere afhandeling van contracten, dankzij goede workflows.
  • Aanzienlijke tijdsbesparing door integratie met Hammer (veilingsysteem) en Afas.
  • Positieve reacties van medewerkers.

Cases
Onze klanten

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UPD
Close menuX