IMS zet Sugar in voor meer sales power | BrixCRM

IMS zet Sugar in voor meer sales power

Om de sales processen nog verder te professionaliseren is IMS, in samenwerking met BrixCRM, overgestapt op Sugar. Onlangs is het systeem succesvol in gebruik genomen.

Logo-IMS

Integrated Mechanization Solutions (IMS) uit Almelo ontwikkelt, bouwt en levert geautomatiseerde productielijnen aan internationale marktleiders in kleine sensoren en optica voor automotive en smart devices toepassingen. Om de sales processen nog verder te professionaliseren heeft de organisatie gekozen voor een CRM-oplossing op basis van Sugar. In samenwerking met BrixCRM is het systeem onlangs succesvol in gebruik genomen.

Meer sales power

Voor de overstap naar Sugar gebruikte het sales team eigen tools om opportunities bij te houden. Doordat contacten en verkoopkansen nu centraal in CRM worden geregistreerd en beheerd zijn sales medewerkers in staat de sales processen op één plek op overzichtelijke wijze te beheren. Personaliseerbare dashboards en rapportages geven realtime informatie over onder andere de pijplijn, opportunities en sales prestaties. Dankzij mobiele ondersteuning en activity streams kunnen collega’s bovendien effectief samenwerken, zowel op kantoor als onderweg.

Sugar out-of-the-box

IMS wilde klein beginnen en is met Sugar ‘out-of-the-box’ gestart. Hierdoor kon de organisatie snel met de standaardversie van Sugar aan de slag. BrixCRM heeft door middel van een aantal sessies op locatie gebruikers en administrators getraind en begeleid bij de ingebruikname van het systeem. In een later stadium wordt Sugar in samenwerking met BrixCRM verder ontwikkeld en uitgebreid.

THANKS TO BRIXCRM WE HAVE A POWERFUL CRM SYSTEM, THAT OFFERS US MORE CUSTOMER INSIGHT AND HELPS TO STRUCTURE AND ORGANIZE OUR WORK.

Jeroen van Schreven - UPD
Close menuX