IBM Marketing Cloud | BrixCRM

IBM Marketing Cloud

Haal meer uit marketing

Een krachtige marketing automation oplossing in combinatie met CRM helpt jouw organisatie klantdata nog beter te benutten en prospects om te zetten in trouwe klanten via relevante één-op-één interacties.

 

 

Lees meer

BrixCRM is Gold Partner van IBM Marketing Cloud. Deze cloud gebaseerde digital marketing oplossing stelt jou in staat een buitengewone klantbeleving te bieden in elke fase van de buyer journey. Het digital marketing platform maakt slim gebruik van klantdata uit diverse bronnen, biedt analytisch inzicht en automatiseert relevante interacties via verschillende kanalen.

IBM Marketing Cloud vermindert de complexiteit van omnichannel marketing en helpt je een optimale klantervaring gedurende de volledige customer journey te leveren:

  • Verzamel data uit diverse bronnen en creëer een centrale klantidentiteit binnen een flexibele marketing database.
  • Zet op basis van gedragsgegevens sterk gepersonaliseerde communicatie op met de klant en verhoog zo de online conversie.
  • Biedt een consistente en gepersonaliseerde customer experience via ieder kanaal.
  • Realiseer naadloze integraties met andere systemen en applicaties, zoals SugarCRM.

IBM Marketing Cloud

Digital marketing

IBM Marketing Cloud helpt je de online conversie en omzet te verhogen. Door gebruik te maken van informatie over klantgedrag, kunnen gepersonaliseerde interacties met de klant mogelijk worden gemaakt. Met het platform creëer je een centrale klantidentiteit, op basis waarvan je een consistente en gepersonaliseerde klantervaring over verschillende kanalen kunt bieden (e-mail, mobiel, web en social).

Lead management

IBM Marketing Cloud helpt je leads effectief te managen, warm te houden en effectief om te zetten naar tevreden klanten:

  • Creëer speciale landingspagina’s.
  • Achterhaal behoeften en interesses van leads door het meten en analyseren van hun gedrag.
  • De lead scoring functionaliteit zorgt ervoor dat kwalitatieve leads automatisch op het juiste tijdstip bij sales terecht komen. 
  • Distribueer content eenvoudig en geautomatiseerd via het juiste kanaal.
Customer experience analytics

Met behulp van IBM Marketing Cloud kom je erachter wie je klanten zijn, wat ze doen, wat ze willen en hoe je ze op welk moment het best kunt bereiken. Op basis hiervan creëer je gepersonaliseerde klantervaringen, die zorgen voor meer omzet en een verhoogde klantloyaliteit.

IBM Marketing Cloud en SugarCRM

De combinatie van CRM en Marketing automation helpt jouw organisatie meer diepgaande, winstgevende en duurzame klantrelaties op te bouwen. Vanuit SugarCRM wordt IBM Marketing Cloud van actuele klantdata voorzien, waarmee effectieve marketing campagnes opgezet, uitgevoerd en beheerd kunnen worden. Op basis van de lead scoring functionaliteit in IBM Marketing Cloud worden leads automatisch gekwalificeerd. Sales kan zich hierdoor richten op de beste leads en deze succesvol omzetten in tevreden klanten.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UNC Plus Delta
Close menuX