Customer Journey Object | BrixCRM

Customer Journey Object

In samenwerking met gerenommeerd klantstrateeg Phil Winters is een geavanceerde plug-in ontwikkeld, die SugarCRM koppelt aan de customer journey van iedere individuele klant.

Lees meer

De Customer Journey Object plug-in stelt je als Sugar gebruiker in staat de klantreis effectief en efficiënt te managen en interne activiteiten en taken af te stemmen op het aankoopproces vanuit het perspectief van de klant.

Zakendoen vanuit het perspectief van de klant

De beslissingscyclus van de klant is niet hetzelfde als de sales cyclus waar CRM zich traditioneel op focust. Voor de klant begint het aankoopproces lang voordat contact wordt gelegd met een leverancier en eindigt het proces niet wanneer de aankoop is voltooid. Om succesvol te zijn met CRM is het daarom belangrijk interne activiteiten en taken optimaal af te stemmen op het gehele proces vanuit het perspectief van de klant. De Customer Journey Object plug-in biedt een volledig framework, waarmee gebruikers niet alleen het sales proces, maar ook het aankoopproces van de klant kunnen beheren, optimaliseren en kwalificeren.

Hoe werkt het?

Het Customer Journey Object integreert het beslissingsproces van de klant met SugarCRM, waardoor processen over alle afdelingen heen worden gestroomlijnd, verkoopresultaten worden geoptimaliseerd en de klantbetrokkenheid wordt verhoogd.

Customer Journey Dashlet
Een speciaal dashlet toont de fases van de gehele beslissingscyclus en laat zien waar de individuele klant zich bevindt.

SugarCRM - Customer Journey Dashlet

Customer Decision Workflow
Het Customer Decision Workflow Panel creëert, actualiseert en monitort elke taak of activiteit die de gebruiker moet voltooien om de klant naar het volgende stadium te brengen. Het resultaat is een gestroomlijnd proces dat alle klantgerichte activiteiten synchroniseert, van marketing en sales tot on-boarding en renewal.

Customer Decision Workflow Panel

De voordelen
  • Volledig inzicht in en grip op iedere klantreis.
  • Aanpasbare, interactieve templates voor verschillende customer journeys.
  • Makkelijk meten en analyseren van prestaties.
  • Effectief coördineren van interne activiteiten en taken gedurende de gehele klantreis.
  • Optimale data-uitwisseling tussen meerdere afdelingen en gebruikers.
  • Unieke aanpak door het gebruik van het klantperspectief.
  • Optimalisatie van klantcontact.
  • Verbeterde sales performance.
  • Volledig geïntegreerd met Sugar.​

Meer weten? Bekijk onderstaande video of neem contact met ons op.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX