SugarCRM functionaliteit | BrixCRM

Functionaliteit

Standaard VOLLEDIGE CRM functionaliteit

SugarCRM biedt standaard alle CRM functionaliteit die je nodig hebt voor marketing, sales, service en support. Zonder verborgen additionele kosten.

Lees meer

Sugar helpt iedereen binnen jouw organisatie meer succes uit hun eigen inspanningen te halen, maar zorgt er bovendien voor dat de verschillende afdelingen naadloos samen kunnen werken. Jouw organisatie beschikt altijd over een complete CRM oplossing met krachtige tools voor marketing, sales, service en support.

 

SugarCRM voor marketing

Verhoog het effect van jouw marketing inspanningen door middel van individuele klantkennis. Sugar helpt marketeers klanten beter te begrijpen, innovatieve marketing campagnes op te zetten en de effectiviteit hiervan te meten.

  • Communicatie op maat door segmentatie van prospects en klanten.
  • Multi-channel campagne management, zowel digitaal als traditioneel.
  • Betere aansluiting bij sales door lead tracking.
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Voor volledige marketing automation functionaliteit kan Sugar worden gecombineerd met specialistische Marketing Automation tools.

SugarCRM voor sales

Verhoog de omzet door op basis van relevante informatie de klant optimaal te bedienen. Sugar biedt sales een 360-graden klantbeeld, waarmee sterke klantrelaties worden opgebouwd en verkoopresultaten worden verhoogd.

  • 360-graden beeld van jouw klanten.
  • Beter samenwerken door activity streams, waarmee collega’s informatie kunnen delen en kunnen reageren op berichten.
  • Social media integratie: volg (potentiële) klanten via social media kanalen en reageer direct vanuit Sugar op berichten.
  • Mobiele ondersteuning: altijd en overal werken met Sugar op PC, laptop, tablet of smartphone.
  • Behaal targets door middel van realtime pipeline management.
  • Meer kostbare verkooptijd door het automatiseren van taken en processen.
  • Integreer Sugar met applicaties voor e-mail, agenda en documentbeheer.
  • Personaliseerbare dashboards en rapportages voor realtime informatie over de pipeline, quota, belangrijke kansen, accountactiviteit en salesprestaties.
SugarCRM voor service & support

Biedt jouw klanten uitzonderlijke service en ondersteuning met behulp van Sugar. Contextuele informatie maakt het sneller en gemakkelijker om klantbehoeften te begrijpen en de klant te bedienen.

  • 360-graden beeld van klanthistorie, vanuit een enkel scherm.
  • Social media integratie: volg klanten op social media kanalen en biedt pro-actief service.
  • Deel informatie en documenten met collega’s binnen de gehele organisatie, door middel van activity streams.
  • Biedt snellere service door de routing van telefoontjes en e-mails naar de juiste personen binnen jouw organisatie.
  • Bespaar tijd door het automatiseren van processen d.m.v. workflows.
  • Casemanagement: registreer en monitor cases in één centraal systeem.
  • Rapportages en dashboards bieden realtime informatie over klantgeschiedenis, productgebruik, upsell en cross-sell mogelijkheden en andere relevante informatie met betrekking tot de klant.

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX