Creating Happy Customers

Creëer een optimale customer experience. En verhoog de waarde voor én van je klanten. Met inzichten uit klantdata. BrixCRM gelooft in ‘creating happy customers’.

Waarom wij dat doen

Leer je klanten écht kennen

Happy customers zijn loyaal, creëren waarde voor jouw organisatie, hun enthousiasme zorgt voor nieuwe klanten en last but zeker not least; een happy customer is a happy you! Dit doe je door verwachtingen van de klant te overtreffen, slim in te spelen op individuele behoeften en een persoonlijke benadering te bieden. Kortom: door je klanten écht te leren kennen.

Onze Visie

Van klantdata naar klantinformatie

Wij zien de toenemende kracht en importantie van Customer Experience en Customer Engagement. Organisaties die waarde creëren van én voor hun klant zijn succesvol en zorgen voor continuïteit. Voor waardecreatie is een actueel en volledig klantbeeld vereist waardoor je jouw klanten écht leert kennen. Dit wordt verkregen uit klantdata dat realtime, up-to-date en altijd overal beschikbaar is. Het probleem is echter dat deze data wordt verzameld op allerlei (on)bewuste manieren. Binnen organisaties is er veel klantdata beschikbaar maar daar is vaak moeilijk bij te komen, moeilijk mee te werken of geeft gebrekkige inzichten. Om deze klantdata om te zetten in cruciale klantinformatie is CRM onmisbaar.

Onze Missie

Duurzame klantrelaties opbouwen

Onze missie is organisaties in staat stellen om hun klanten écht te leren kennen zodat ze de waarde voor én van hun klanten verhogen. Daarom doen wij er alles aan om organisaties te helpen duurzame klantrelaties op te bouwen. Dit doen wij door het geven van vakkundig advies en implementeren en integreren van effectieve, krachtige en innovatieve digitale klantoplossingen. Hierdoor bieden wij organisaties de tooling en ondersteuning die hen in staat stelt om klantdata succesvol te gebruiken door er waardevolle klant inzichten uit te halen. Hoe wij dit doen?

BEKIJK HIER ONZE WERKWIJZE

Aan het woord

“Wij vertrekken altijd vanuit onze klanten en stellen vanuit onze expertise en ervaring, op basis van beproefde technologie, de beste oplossingen samen zonder compromis. Met een vooraf gegarandeerde waarde.”

Edwin Siebum
Oprichter en directeur BRIXCRM

KErnwaarden

Dit streven wij na

Klantgericht

Wij geloven in ‘creating happy customers’. Dit streven we ook na bij onze eigen klanten. Door partnerships aan te gaan, mee te denken en ons echt te verdiepen in het vraagstuk van de klant, leveren wij een passende oplossing.

Vakmanschap

BrixCRM staat voor partnership; advies, begeleiding, implementatie en ondersteuning zijn bij ons niet eenmalig, maar zien wij als een continue proces. Wij helpen onze klanten verder, door samen met de klant het vraagstuk op te lossen.

Innovatief

Wij houden van een uitdaging. Wij denken buiten de gebaande paden, maken het complexe graag simpel. Wij doen bij onze oplossingen geen concessies in kwaliteit en gaan door tot we de best passende oplossing voor de klant gevonden hebben.

BrixCRM; Customer Relationship Management experts

BrixCRM is dé CRM specialist van Nederland en een gedreven advies- en software onderneming in de informatietechnologie. Wij zijn gegroeid van een bedrijf met jarenlange ervaring en expertise op het gebied van CRM naar customer relationship management experts die organisaties in staat stelt om klantdata succesvol te gebruiken door krachtige inzichten te creëren die richting geven aan processen, strategieën en doelen. Hierbij zien wij CRM als:  

“De implementatie van een strategie, waarmee een organisatie haar klantrelaties optimaliseert in termen van waarde van én voor de klant. CRM wordt daarbij gezien als een continue en systematische, organisatie-omvattende activiteit. ICT wordt als een ondersteunende factor ingezet.”

Sinds 2005 zetten wij ons met veel enthousiasme in om organisaties te helpen met het bouwen van duurzame klantrelaties en zijn wij gespecialiseerd in technologieën zoals CRM, Marketing Automation, BI, PIM en digitale klantplatformen voor e-commerce en klantcommunicatie. Hierbij ontwikkelen wij via onze kernprincipes ‘Data – Insight – Direction’ en zijn wij jouw partner voor Microsoft Dynamics, Partner van SugarCRM met jarenlange ervaring en Advanced Implementation Certified Platinum partner van Hubspot.

Wij zijn een full service-organisatie en bieden een allround dienstverlening: van advies, projectmanagement en implementatie tot beheer, onderhoud, support en custom software-design en -ontwikkeling.
Wij zitten graag dicht bij onze klanten en zijn daarom gevestigd in Almelo, Eindhoven en Amsterdam. Vanuit hier bedienen wij onze Nederlandse en Europese opdrachtgevers afkomstig uit onder andere de branches: Industrie, Handel, Dienstverlening, Agri, Overheid en Non-Profit.

Een greep uit onze klanten

Happy customers

Wij zijn trots op onze samenwerking met uitleenlopende organisaties. Benieuwd naar de ervaringen en behaalde resultaten van onze klanten?

BEKIJK HIER MEER REFERENTIES

Daag ons uit,
daar worden we blij van!

Ik daag jullie graag uit

© 2024 BrixCRM

Contact met BrixCRM

Wil je meer weten over onze producten en/of diensten of kunnen we je op een andere manier helpen?
Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.