CRM basis | BrixCRM

CRM basis

Zonder klanten geen onderneming. Voor elke organisatie die succesvol klanten wil werven, binden en behouden is een CRM-systeem daarom onmisbaar. Wij realiseren voor jouw organisatie een CRM systeem op maat, op basis van SugarCRM. 

Lees meer

Wij realiseren voor jouw organisatie een complete CRM oplossing die alle marketing-, sales- en service- & supportprocessen optimaal stroomlijnt. De (potentiële) klant kan via de diverse kanalen op een persoonlijke manier worden benaderd en wordt beter ondersteund door de inzet van individuele klantkennis. Je verhoogt hiermee niet alleen de waarde van de klant, maar ook voor de klant.

Behoeften
  • Alle klant- en prospectgegevens in één overzichtelijk systeem.
  • Met één klik het volledige klantbeeld, afgestemd op de individuele gebruiker.
  • Ondersteuning van marketing, sales en support processen.
  • Altijd en overal toegang tot gegevens.
  • Opzetten, uitvoeren en analyseren van campagnes.
  • Rapportages genereren en analyseren.
  • Inzicht in klantinformatie vanuit social media.
Functionaliteit
  • Relatiebeheer: NAWTE gegevens en social media informatie inzichtelijk vanuit één enkel scherm.
  • Contactmanagement: Vastleggen en plannen van contactmomenten zoals telefoongesprekken, bezoekverslagen, e-mails etc.
  • Marketing: Klantsegmentatie, campagne management en social media integratie.
  • Sales: Opportunities en leads managen, klantwaarde bepalen en offertes managen.
  • Service & support: 360-graden beeld van klanthistorie vanuit één enkel scherm, casemanagement, upsell en cross sell informatie.
  • Campagne management: Doelgroepen selecteren en diverse soorten campagnes beheren en analyseren.
  • Rapportage & analyse: Realtime overzicht van uw bedrijfsresultaten door uitgebreide rapportagefuncties en dashboards.
  • Social media integratie: Inzicht in social media gegevens vanuit Facebook, Twitter en LinkedIn.
  • Mobiele ondersteuning: Ondersteuning van een reeks mobiele apparaten.
Resultaten
  • Meer grip op klantrelaties.
  • Optimaal inzicht in de sales pipeline.
  • Verhoging van de klanttevredenheid.
  • Effectievere communicatie met uw klanten.
  • Optimalisatie van processen.
  • Een hogere ROI van marketing, sales en support inspanningen.
Uit de praktijk: Welland

Welland Nederland BV importeert stomamaterialen van de Engelse fabrikant Welland Medical. De focus ligt voor 100% op stomazorg. De onderneming heeft een stormachtige groei doorgemaakt. Een toename van het aantal medewerkers is door de implementatie van SugarCRM echter niet nodig geweest. Sugar ondersteunt belangrijke processen binnen Welland en heeft de informatiestromen met de doelgroepen geoptimaliseerd. Er zijn meer contactmomenten (touchpoints) ingebouwd en de service is met workflows geautomatiseerd. Alle betrokkenen krijgen de juiste informatie, op het juiste moment. Welland heeft hierdoor met hetzelfde aantal medewerkers, een groter marktaandeel verworven.

Bekijk deze klantcase >

 

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UPD
Close menuX