CRM platform | BrixCRM

CRM platform

Met SugarCRM als centraal platform binnen jouw organisatie, houd je grip op alle processen rondom de klant. Wij realiseren integraties met andere applicaties en systemen, creëren op maat gemaakte oplossingen en optimaliseren jouw bedrijfsprocessen.

 

 

Lees meer

Een centraal CRM platform helpt je optimaal grip te houden op alle processen rondom de klant.

Behoeften

• Optimalisatie en integratie van bedrijfsprocessen. 
• Klantgegevens vanuit één centraal punt beheren. 
• Integratie met verschillende systemen en applicaties. 
• Door middel van workflows processen automatiseren.

Functionaliteit

• Meerdere applicaties en systemen geïntegreerd in één SugarCRM platform. 
• Alle relevante klantinformatie op één pagina inzichtelijk. 
• Automatisering van processen door middel van workflows. 
• Genereren van rapportages op basis van beschikbare data.

Resultaten

• Alle processen en gegevens rondom de klant vanuit één platform beheren. 
• Centraal 360-graden klantbeeld, via een enkel scherm. 
• Optimaal grip op het versterken van klantrelaties en het uitbreiden van jouw klantenbestand. 
• Tijd- en geldbesparing door automatisering van processen.

Uit de praktijk: Emesa (o.a. VakantieVeilingen.nl)

Emesa heeft in korte tijd een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Hierdoor ontstond de behoefte aan een volwaardig CRM-product, dat geïntegreerd kon worden met belangrijke andere interne systemen en applicaties. Door de implementatie van SugarCRM en integratie met o.a. AFAS, het interne veilingsysteem en Outlook is het salesproces geoptimaliseerd en beschikt men over een 360-graden klantbeeld. Bovendien is met workflows een belangrijke tijdbesparing gerealiseerd, doordat minder werk handmatig uitgevoerd hoeft te worden.

Bekijk deze klantcase >

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX