CRM support & beheer | BrixCRM

Support

Voor jouw organisatie begint CRM pas na de implementatie. Wij bieden je daarom ook na het implementatietraject optimale ondersteuning, zodat je het maximale uit het CRM systeem haalt en blijft halen.

Lees meer

Op het gebied van support en beheer bieden wij verschillende mogelijkheden. Je kiest hierbij zelf van welke diensten je gebruik wilt maken.

BrixCRM Portal

Als CRM dienstverlener staat klanttevredenheid bij ons voorop. Wij beantwoorden daarom graag jouw vragen en wanneer je problemen ondervindt, lossen wij deze zo spoedig mogelijk op. Supportverzoeken of uitbreidings- en verbetersuggesties kunnen 24 uur per dag worden ingediend via de BrixCRM Portal. Nadat het verzoek via de portal is ingediend, kunt je tijdens kantooruren uiteraard ook voor telefonische ondersteuning bij ons terecht.

Applicatiebeheer

Applicatiebeheer omvat geplande functionele en technische ondersteuning. Denk hierbij aan het geven van uitleg aan gebruikers over CRM functionaliteit en het onderhouden van gebruikers / settings (functioneel) of aan het toevoegen van selectievelden (technisch).

Typische beheergebieden zijn onder meer:

  • Gebruikersinterface
  • Logica (zoals workflow)
  • Gegevensbeheer
  • Versiebeheer
  • Documenteren
  • Gebruikersbeheer en -instellingen
  • Genereren van rapportages/managementinformatie
  • Oplossen van issues en beantwoorden van gebruikersvragen
Software Control (updates en upgrades)

Door updates en upgrades blijft jouw SugarCRM applicatie up-to-date en kun je profiteren van nieuwe functionaliteit en verbeteringen. Wij bieden advies over ingebruikname van nieuwe Sugar versies en tevens installeren en implementeren wij deze voor je. Hierbij blijven eerder doorgevoerde aanpassingen (zo veel mogelijk) behouden.

Wijzigingenbeheer

Het realiseren van een CRM strategie is een continu proces, waarbij de CRM software moet blijven aansluiten bij de CRM doelstellingen van jouw organisatie. Een goed proces voor het omgaan met wijzigingen verdient dan ook de nodige aandacht.

Ongecontroleerde wijzigingen aan de CRM applicatie kunnen leiden tot potentiële veiligheidsissues, overmatige afhankelijkheid van resources en inefficiëntie. Elke wijziging wordt daarom grondig in samenhang overwogen in termen van risico en impact. De wijzigingen worden volgens een duidelijke en methodische aanpak doorgevoerd.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UNC Plus Delta
Close menuX