Trainingen | BrixCRM

Trainingen

Tijdens een SugarCRM training leren gebruikers en administrators de mogelijkheden van Sugar optimaal te benutten. Bekijk hieronder het actuele aanbod van onze trainingen.

BrixCRM is als Sugar Elite partner in Europa een Authorized Training Provider voor Sugar trainingen. In onze vestiging in Amsterdam geven wij in het trainingscenter geheel verzorgde één- of tweedaagse opleidingen. Het is ook mogelijk een training te geven bij u op locatie. U selecteert een datum en wij verzorgen een training voor beginners, key-users of administrators. Klik op onderstaande trainingen om de actuele trainingsdata in te zien.

End User training
Deze introductietraining is voor (nieuwe) Sugar gebruikers die op zoek zijn naar een praktische training. Aan de hand van praktijkgerichte opdrachten ga je direct aan slag en ervaar je hoe het CRM-systeem jou optimaal kan ondersteunen in je werk. 

Administration Essentials
In deze Sugar training leer je als administrator de ‘achterkant’ van Sugar kennen. Je wordt meegenomen in alle facetten van het beheer, van gebruikers tot modules. Met testcases ga je zelf aan de slag en leer je de do’s en don’ts van het applicatiebeheer van Sugar.

Sugar Sales User training
Tijdens deze training leer je alle mogelijkheden die Sugar jou biedt in je functie als account manager of inside sales medewerker. Je leert hoe je de salesfunnel up-to-date houdt en hoe je hierop een forecast toepast. Ook ga je aan de slag met de mobile app van Sugar, die je werk gaat vereenvoudigen wanneer je onderweg bent.

Sugar Marketing User training
Tijdens deze training leer je hoe je leads kunt kwalificeren, nieuwsbrieven kunt versturen en web-to-lead formulieren in zet.

Sugar Support User training
De training ‘Support user’ is voor iedere medewerker die dagelijks contact heeft met klanten, prospects of partners. In deze training leer je de ins en outs van het support proces, zodat je snel en accuraat alle communicatie rondom een aanvraag of klacht in Sugar vast kunt leggen. Door het actuele overzicht van openstaande vragen kun je adequaat op verzoeken reageren, proactief handelen en zal de tevredenheid van jouw klant toenemen.

Lees ook onze blog over het maximiliseren van jouw rol in een CRM-implementatie aan de hand van 4 training tips voor Sugar. 

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UPD
Close menuX