Marketing user Training | BrixCRM

Marketing user Training

Marketing is de aanjager van een goed gevulde pipeline met goede en gekwalificeerde leads. Voor een warme overdracht naar je sales collega’s zorg jij voor een de juiste context en achtergrondinformatie.

Als Marketing Manager of marketing medewerker ben je verantwoordelijk voor de kwalificatie van de juiste leads. In het begin van de customer journey zorg jij voor een goede opvolging van de leads. Je informeert de leads met nieuwsbrieven en nodigt ze uit voor evenementen. Op welke wijze je leads kunt kwalificeren, nieuwsbrieven kunt versturen en web-to-lead formulieren in zet, wordt je in deze dag getoond, uitgelegd en geleerd. 

Tijden: 09.30 - 12.00 uur / 13.00 - 16.30

Welke onderdelen worden er behandeld:

  • Leads
  • Campagnes
  • E-mail templates
  • Rapportages
  • Activiteiten
  • Web-to-lead formulier
  • E-mail merge

Wat kun je na deze training? 

  • Leads importeren en kwalificeren
  • Zelfstandig campagnes opzetten en inrichten
  • E-mail templates ontwerpen en toepassen
  • Zelf rapporten en grafieken aanmaken
  • Activiteiten plannen voor jezelf of je sales collega’s
  • Een web-to-lead formulier opzetten
  • Een brief opstellen in Word met data uit Sugar

Locatie: BrixCRM kantoor Amsterdam
Kosten: € 595,- per deelnemer
Max. aantal deelnemers: 12

Trainingsdata

  • Donderdag 20 december

Algemene informatie over de trainingen
De trainingen worden gehouden in Amsterdam van 9:30 - 16:30 met een uitgebreide lunch tussen de middag. Alle prijzen zijn exclusief BTW en overnachting. Cursusmateriaal, lunch en versnaperingen zijn inbegrepen. Desgewenst organiseren wij graag de overnachting in bijgelegen hotel in overleg.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX