Support user Training | BrixCRM

Support user Training

Support en Service is één van de pijlers van CRM naast Sales en Marketing. Via support & service is elk klantcontact een kans om de relatie met je klant te verbeteren en te versterken. 

Tijden: 09.30 - 12.00 uur / 13.00 - 16.30

Welke onderdelen worden er behandeld:

  • Organisaties
  • Contactpersonen
  • Cases
  • Knowledge base
  • Activiteiten
  • Activity stream
  • Rapportages

Wat kun je na deze training? 

  • Eenvoudig en snel organisaties en personen vinden in Sugar
  • Cases aanmaken en up-to-date houden
  • Vanuit cases artikelen aanmaken voor de knowledge base
  • Activiteiten plannen en delen met collega’s
  • Werken met je team vanuit de activity stream
  • Zelf rapporten maken

Locatie: BrixCRM kantoor Amsterdam
Kosten: € 1.195,-
Max. aantal deelnemers: 12

Trainingsdata

  • Dinsdag 27 november
  • Dinsdag 11 december
  • Vrijdag 21 december

Algemene informatie over de trainingen
De trainingen worden gehouden in Amsterdam van 9:30 - 16:30 met een uitgebreide lunch tussen de middag. Alle prijzen zijn exclusief BTW en overnachting. Cursusmateriaal, lunch en versnaperingen zijn inbegrepen. Desgewenst organiseren wij graag de overnachting in bijgelegen hotel in overleg.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX