Support user Training | BrixCRM

Support user Training

Service en Support is één van de CRM pijlers naast Sales en Marketing. Via support & service is elk klantcontact een kans om de relatie met je klant te verbeteren en te versterken. 

De training ‘Support user’ is voor iedere medewerker die dagelijks contact heeft met klanten, prospects of partners. In deze training leer je de ins en outs van het support proces zodat je snel en accuraat alle communicatie rondom een aanvraag of klacht in Sugar vast kan leggen. Het geeft jou en je collega’s een actueel en helder overzicht van de openstaande vragen en vragen waarop nog input verwacht wordt. Hiermee reageer je adequaat op verzoeken, ben je meer in staat proactief te handelen en zal de tevredenheid over service en support toenemen.

Tijden: 09.30 - 12.00 uur / 13.00 - 16.30

Welke onderdelen worden er behandeld:

  • Organisaties
  • Contactpersonen
  • Cases
  • Knowledge base
  • Activiteiten
  • Activity stream
  • Rapportages

Wat kun je na deze training? 

  • Eenvoudig en snel organisaties en personen vinden in Sugar
  • Cases aanmaken en up-to-date houden
  • Vanuit cases artikelen aanmaken voor de knowledge base
  • Activiteiten plannen en delen met collega’s
  • Werken met je team vanuit de Activity stream
  • Zelf rapporten maken

Locatie: BrixCRM kantoor Amsterdam
Kosten: € 595,- per deelnemer
Max. aantal deelnemers: 12

Trainingsdata

  • Vrijdag 21 december

Algemene informatie over de trainingen
De trainingen worden gehouden in Amsterdam van 9:30 - 16:30 met een uitgebreide lunch tussen de middag. Alle prijzen zijn exclusief BTW en overnachting. Cursusmateriaal, lunch en versnaperingen zijn inbegrepen. Desgewenst organiseren wij graag de overnachting in bijgelegen hotel in overleg.

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX