27 september: Customer Experience in 1 Day 2018 | BrixCRM

27 september: Customer Experience in 1 Day 2018

Tijdens Customer Experience in 1 Day op 27 september aanstaande delen diverse experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van klantgericht ondernemen hun kennis over customer experience en CRM. BrixCRM is trotse sponsor van dit jaarlijkse event.

Lees meer

Alleen een goed product of dienst leveren is niet meer genoeg om klanten voor lange tijd aan jouw bedrijf of merk te binden. In een tijd waarin de klant meer keus en macht heeft dan ooit, is de klantervaring belangrijker dan ooit. Maar wat houdt dit eigenlijk in en hoe lever je een optimale customer experience over alle touchpoints heen?

Tijdens Customer Experience in 1 Day op 27 september aanstaande, geven diverse experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van klantgericht ondernemen antwoord op deze en andere vragen. BrixCRM is trotse sponsor van dit jaarlijkse event.

Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere:

  • Customer journey management
  • Klantstrategie
  • CRM
  • Transformatie
  • NPS
  • Buyer persona’s
  • Klantwaarde

Inspirerende keynotes, aansprekende cases en praktische workshops geven je de kennis en inzichten die je nodig hebt om de volgende stap te zetten met customer experience management.

Mis het niet!

Wil jij jezelf op 27 september a.s. ook onderdompelen in de wereld van customer experience en CRM? Als sponsor biedt BrixCRM haar relaties kaarten voor dit unieke event met een aantrekkelijke korting. Neem voor meer informatie contact op met Myrthe Boes en meld je aan!

Customer Experience & CRM in 1 Day wordt gehouden in Spant! in Bussum. Kijk voor meer informatie en een programma overzicht op cxin1day.nl.

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX