Agrarisch specialist Agrea aan de slag met Sugar | BrixCRM

Agrarisch specialist Agrea aan de slag met Sugar

Deze week is Sugar officieel in gebruik genomen bij Agrea, dé partner voor de agrarisch ondernemer in regio Zuid-Nederland. Op het hoofdkantoor van Agrea in Panningen werd de livegang van het nieuwe CRM-systeem door het projectteam met Twentse Kozakken gevierd.

Snel aan de slag

Agrea levert advies, kennis en producten voor de agrarisch ondernemer en streeft naar een lange termijn samenwerking met haar klanten. Het nieuwe CRM-systeem moet dit streven ondersteunen en de medewerkers van Agrea een volledig klantbeeld bieden.

De organisatie gaat in eerste instantie aan de slag met de standaard Sugar modules, die zijn afgestemd op de specifieke wensen en behoeften, en zal daarnaast percelen en teeltplannen gaan vastleggen. Het implementatieproject heeft weinig tijd in beslag genomen, waardoor de medewerkers van Agrea snel met Sugar aan de slag kunnen.

Logo Agrea

Alle klantdata gecentraliseerd in CRM

Met de livegang van Sugar beschikt Agrea over een systeem waarin alle relevante klantdata centraal wordt opgeslagen. Adviseurs kunnen vanaf nu alle activiteiten en relevante informatie met betrekking tot klanten en prospects in CRM vastleggen en beheren. Daarnaast wordt Sugar onder andere ingezet voor het managen van klachten en biedt het marketing ondersteuning in het opzetten van campagnes.

Nu Sugar in gebruik is genomen is de eerste fase van de CRM-implementatie binnen Agrea afgerond. In de toekomst zal het systeem verder worden ontwikkeld op basis van nieuwe wensen en behoeften. Zo staat onder andere een koppeling met Navision op de planning voor een volgende fase.

 

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX