Mautic winnaar Nucleus Research ‘Tech ROI Award’ | BrixCRM

Mautic winnaar Nucleus Research ‘Tech ROI Award’

Mautic, leverancier van Marketing Automation oplossingen, is door Nucleus Research uitgeroepen tot een van de winnaars van de 2018 Technology ROI Awards.

Marketing Automation leverancier Mautic is door onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau Nucleus Research uitgeroepen tot een van de winnaars van de 2018 Technology ROI Awards. Mautic werd in het bijzonder erkend voor het realiseren van een ROI van 585% voor hun klant uTest, waarbij de marketingprestaties aanzienlijk werden verbeterd. Onder andere de klantretentie en gebruikerstevredenheid werden verhoogd en het adoptiepercentage nam toe.

Mautic voor uTest

uTest heeft zijn oude marketing automation oplossing vervangen door Mautic om groei en innovatie te stimuleren en tegelijkertijd kosten te verlagen. De belangrijkste wensen en eisen waren onder andere dat het platform gebruiksvriendelijk was, goede onboarding en training bood en makkelijk met andere tools kon integreren, waaronder een zelfgebouwd proprietary testing platform.

Naast een ROI van 585% werden onder andere de volgende resultaten behaald:

  • De klantretentie werd verhoogd met 27%
  • De gebruikerstevredenheid steeg met 20%
  • Het adoptiepercentage steeg met 90%

“uTest is een snelgroeiend technologiebedrijf. We kijken altijd naar manieren om groei te versnellen. Het is essentieel dat we flexibele, schaalbare technologie-oplossingen kiezen, zoals Mautic, die met ons bedrijf meegroeien en zich kunnen aanpassen. De mooie en simpele User Interface, het algehele gebruiksgemak en de mogelijkheid om makkelijk te integreren met andere systemen heeft ons echt overtuigd”, aldus Matt Solar, Sr. Director of Marketing and Community bij uTest.

Over de Tech ROI Awards

In de afgelopen zestien jaar heeft Nucleus Research elk jaar bedrijven, non-profit organisaties, overheidsinstanties en onderwijsorganisaties uitgenodigd om technologische implementatieprojecten te nomineren. Een onafhankelijke ROI-beoordeling wordt uitgevoerd om een top tien samen te stellen van implementaties die uitzonderlijke, kwantificeerbare bedrijfsresultaten hebben opgeleverd. In 2018 werden in totaal 280 projecten aangemeld.

Meer weten over de marketing automation oplossingen van Mautic? Lees meer op onze site of neem contact met ons op.

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UPD
Close menuX