Sales team BrixCRM verwelkomt Heleen Klein Horsman | BrixCRM

Sales team BrixCRM verwelkomt Heleen Klein Horsman

Sinds deze maand heeft het BrixCRM sales team er een nieuwe collega bij. In dit interview stelt onze nieuwe Accountmanager, Heleen Klein Horsman, zichzelf voor.

Het sales team van BrixCRM heeft er sinds deze maand een nieuw gezicht bij; als Accountmanager vormt Heleen Klein Horsman een nieuw aanspreekpunt voor toekomstige en bestaande klanten. In dit interview stelt ze zichzelf voor.

Heleen
1. Wie ben je in een notendop?

Mijn naam is Heleen. Ik woon samen met mijn vriend Erwin en zoontje Loek in Lemele. Ik ben enthousiast en leergierig en ben graag bezig.

Na de HAVO heb ik International Hospitality Management (Hoger Hotel Onderwijs) in Leeuwarden gestudeerd. Tijdens deze opleiding heb ik veel modules in het buitenland gevolgd en uiteindelijk mijn eindstage van een jaar in Aruba afgerond. Daarna heb ik de master International Business en Management in Groningen gehaald en ben ik begonnen aan een management traineeship bij de ALDI. Na een jaar kwam ik er achter dat dit 'niet m'n ding was' en ben ik voor EuroDev in Almelo gaan werken. Hier heb ik 5 jaar met veel plezier gewerkt, maar ik vond dat het tijd werd voor wat anders. Door één van de BrixCRM consultants werd ik gewezen op een vacature bij BrixCRM and 'that's where it all started'.

2. Waar ga je je bij BrixCRM mee bezig houden?

Als Accountmanager zal ik me voornamelijk bezig houden met sales activiteiten, zoals het opvolgen van opportunities, het geven van demo’s en het maken van offertes. Ook zal ik me gaan focussen op relatiebeheer en zorgen voor een optimale 'customer journey' bij onze klant.

3. Wat heb je hiervoor gedaan?

Hiervoor heb ik 5 jaar bij EuroDev gewerkt als Business Development Manager en Accountmanager. Ik heb voor verschillende Amerikaanse klanten gewerkt om de Europese markt te bedienen als hun eigen European Sales Manager. Ook heb ik jarenlang met veel plezier als all-round DJ gewerkt, iets waar ik veel energie van krijg.  

4. Wat motiveert jou in je werk?

Ik merk dat het succesvol 'afleveren' van een project bij een klant en dus het genereren van sales mij enorm motiveert. Ik word enthousiast van een proces waar je samen met je klant in duikt, van het probleem identificeren tot het zoeken naar de juiste oplossing. Het is voor mij belangrijk om een functie te bekleden waarin ik van A tot Z onderdeel uit maak van de 'customer journey'. Daarnaast vind ik collega's erg belangrijk. Los van het feit dat ik graag zelf perform en op individueel vlak resultaten behaal, werk ik graag in teamverband. De mogelijkheid hebben om met je collega's te sparren en samen te werken aan een project is voor mij essentieel.

5. Wat kun je voor onze klanten betekenen?

Ik zorg in ieder geval voor een portie positieve energie. Ik luister naar onze klanten en achterhaal waar het (onderliggende) vraagstuk ligt. Soms is het voor een klant lastig om de 'pijnpunten' te identificeren en het is voor mij en mijn collega’s de kunst om dit boven tafel te krijgen. Ik maak ze enthousiast voor ons BrixCRM team en onze producten en diensten. Maar we moeten daarbij ook kritisch zijn, want Sugar zal niet voor elk bedrijf de juiste oplossing zijn. Bovendien ga ik mij volledig inzetten om onze missie 'Create Happy Customers' te realiseren.

6. Wat doe je graag als je vrij bent?

Mensen in mijn directe omgeving zullen me omschrijven als een 'bezig bijtje'. Ik ben inderdaad graag bezig, maar als ik vrij ben lees ik boeken, loop ik graag hard en sta ik graag op de tennisbaan. Voor de pappa's en mamma's onder ons met een kind van 2 hoef ik niet uit te leggen dat ik nu nauwelijks lees of tennis ;-) Ik ben graag samen met vrienden en familie (met een hapje en een drankje:), maar af en toe een avondje bankhangen met Erwin en Netflix is ook heerlijk natuurlijk! Naast BrixCRM ben ik ook nog voorzitter van het 'Oranjecomité' in Lemele, waar we evenementen en activiteiten organiseren voor de inwoners van ons dorp, van jong tot oud. Dit doe ik uiteraard niet alleen, maar zijn we met een team van 18 ondernemende mensen en doe ik dit met veel plezier!

Ik zie er naar uit om de mensen en klanten van BrixCRM beter te leren kennen en ben voornemens er samen een succes van te maken!

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UNC Plus Delta
Close menuX