Sales team BrixCRM verwelkomt Maarten Pieper | BrixCRM

Sales team BrixCRM verwelkomt Maarten Pieper

Het sales team van BrixCRM heeft er sinds kort een nieuw gezicht bij; als Accountmanager vormt Maarten Pieper een nieuw aanspreekpunt voor toekomstige en bestaande klanten. In dit interview stelt hij zich voor.

Het sales team van BrixCRM heeft er een nieuw gezicht bij. In dit interview stelt Maarten Pieper zichzelf voor

1. Wil je iets over jezelf vertellen?

Mijn naam is Maarten Pieper, 33 jaar en woonachtig in Enschede met mijn vriendin Eva en heel binnenkort ook met ons dochtertje dat onderweg is. Buiten mijn werk om ben ik een sportliefhebber. Zo kan je mij regelmatig in de sportschool vinden, volg ik FC Twente op de voet en wil ik mijn racefiets nog wel eens pakken. Ook hard nodig aangezien ik ook erg van koken en lekker eten & drinken houd. Zo staat mijn BBQ, ook buiten de zomerperiode om, regelmatig te roken.

2. Waar ga je je bij BrixCRM mee bezig houden?

Bij BrixCRM zal ik mij bezighouden als accountmanager met de werkzaamheden op het gebied van Sales. Hierbij kan je denken aan het opvolgen van nieuwe leads, het geven van presentaties en demonstraties op locatie, tot aan het maken van offertes. Daarnaast zal ik het gehele sales traject begeleiden en daar hoort uiteraard ook relatiebeheer bij om onze relaties een optimale klantbeleving te laten ervaren.

3. Wat heb je hiervoor gedaan?

Ik ben na mijn studie Commerciële Economie begonnen bij Randstad als intercedent en accountspecialist binnen het vakgebied techniek. Mijn eerste commerciële baan met de mens centraal en altijd op zoek naar de beste match tussen bedrijf en werkzoekende. Vanuit mijn commerciële drive heb ik de overstap gemaakt naar Ajilon Young Professionals om mij daar als accountmanager volledig op sales te richten. Hierna heb ik de overstap gemaakt naar CLAFIS Ingenieus als commercieel projectmanager; een mooie uitdaging maar ik merkte toch dat ik mijn commerciële drive hier niet in kwijt kon. BrixCRM heeft mij op het gebied van sales een mooie uitdaging weten te bieden. waarbij ik elke dag weer mijn positieve energie in kwijt kan, om onze bestaande en nieuwe klanten te helpen met hun uitdagingen op het gebied van CRM.

4. Wat motiveert jou in je werk?

Voorop staat dat plezier in mijn werk en met de collega’s het allerbelangrijkste is. Het bezig zijn met oplossingen voor onze klanten vanaf het oriëntatieproces tot aan het moment dat de klant voor BrixCRM heeft gekozen om samen tot een mooie CRM implementatie komen. Het feit dat de klant te allen tijde centraal staat en wij samen met onze klanten de verdieping zoeken om de pijnpunten naar boven te halen en gezamenlijk tot een passende en toekomstbestendige oplossing te komen. Zulke samenwerkingen geven mij een enorme drive.

5. Wat kun je voor onze klanten betekenen?

Vanuit mijn positieve en dienstverlenende insteek waarbij de klantbehoefte centraal staat, vind ik het belangrijk om ervoor te zorgen dat iedereen het gevoel heeft dat we door samen te werken tot het beste resultaat kunnen komen. Dit gaat uiteraard gepaard met een gezonde dosis humor. Door goed te luisteren, samen de pijnpunten te achterhalen en advies te geven in de te maken keuzes, wil ik er voor zorgen dat ik samen met BrixCRM zorg voor de beste oplossing en klantbeleving.

Sugar bespaart ons veel tijd en helpt ons de service naar onze klanten te verbeteren. Het is echt ideaal, ik ben er heel blij mee.

Marc Smeitink - Sumis Company
Close menuX