SugarCRM lanceert ‘Hint’ voor rijke klantprofielen met minimale input | BrixCRM

SugarCRM lanceert ‘Hint’ voor rijke klantprofielen met minimale input

SugarCRM heeft ‘Hint’ gelanceerd als eerste product binnen de Relationship Intelligence lijn. Met deze oplossing kunnen klantgerichte professionals rijke klantprofielen opbouwen enkel op basis van een naam en een e-mailadres.

Softwareleverancier en CRM-specialist SugarCRM realiseert zich dat marketing-, sales- en serviceprofessionals hun werk beter kunnen doen als ze meer weten van de klant. Daarom heeft SugarCRM ‘Hint’ gelanceerd als onderdeel van de Relationship Intelligence productlijn. Met deze oplossing kunnen klantgerichte professionals rijke klantprofielen opbouwen enkel op basis van een naam en een e-mailadres.

De SugarCRM Relationship Intelligence productlijn werd in 2016 al aangekondigd op SugarCON, het jaarlijkse evenement van de CRM-leverancier. Hint is het eerste product uit deze lijn en helpt bedrijven met het automatisch verzamelen van grote hoeveelheden klantinformatie. Sales-, marketing- en servicemedewerkers kunnen met de oplossing met minimale input, namelijk een naam en e-mailadres, rijke klantprofielen opbouwen binnen het CRM-systeem en deze gebruiken in workflows.

De oplossing:

  • Verzamelt, analyseert en laat relevante, persoonlijke en bedrijfsgerelateerde klantinformatie zien uit meer dan zeventig databronnen;
  • Werkt het CRM-bestand bij met één klik op de knop, zodat de informatie ook voor rapportages en workflowdoeleinden gebruikt kan worden;
  • Laat vervolgens de klantinformatie, zoals alle telefoongesprekken, afspraken en e-mailuitwisseling, zien als onderdeel van de activiteitengeschiedenis van het contact.

SugarCRM Hint 

SugarCRM Hint: de invoer van enkel een naam en e-mailadres levert een rijk klantprofiel op.

Een grotere focus op de klant

SugarCRM Hint verzamelt en analyseert klantinformatie vanuit een breed scala aan databronnen, waardoor gebruikers snel en efficiënt meer over hun prospects te weten komen. Dit stelt ze in staat productieve klantrelaties op te bouwen en de focus op de klant te vergroten. De tijd die normaliter wordt besteed aan het invoeren van klantgegevens kan nu immers gebruikt worden voor het daadwerkelijke klantcontact.

Op termijn kunnen we veelbelovende nieuwe producten verwachten binnen de SugarCRM Relationship Intelligence lijn, onder andere op het gebied van voorspellende analyses. Zo weet je als Sugar-gebruiker meer van je klant dan ooit te voren en kun je de informatie gebruiken om inzicht te vergaren én te sturen op toekomstige resultaten.

Meer weten over SugarCRM Hint? Neem contact op!

Ik kijk met een heel positief gevoel terug op het traject dat we met BrixCRM hebben doorlopen.

Joost Degrande - ADMB
Close menuX