SugarCRM neemt marketing automation partij Salesfusion over

De toevoeging van de technologie voor marketing automation aan het CRM-platform van SugarCRM maakt een uitgebreide oplossing voor klantbeleving mogelijk.

SugarCRM heeft de overname van Salesfusion bekend gemaakt. Craig Charlton, chief executive officer van SugarCRM: “De toevoeging van de krachtige technologie voor marketing automation van Salesfusion aan het CRM-platform van SugarCRM maakt een ongeëvenaarde en uitgebreide oplossing voor klantbeleving mogelijk”, stelt Craig Charlton.

“De geïntegreerde oplossing wordt aangedreven door een uniforme klantendatabase die diepgaande klantinformatie biedt om relevant en gepersonaliseerd engagement mogelijk te maken. Dit stelt ondernemingen wereldwijd in staat om ervaringen te creëren die de vraag vergroten, inkomsten genereren, een superieure klantenzorg bieden en de loyaliteit vergroten op een mobile-first platform dat het beheer van klantbeleving eenvoudig en voor iedereen toegankelijk maakt. De uitgebreide oplossing voor marketing automation van Salesfusion is ontworpen om de efficiëntie en productiviteit van marketing te optimaliseren.”

Met een set krachtige tools voor het bouwen van zeer intuïtieve campagnes, geavanceerde automatisering en superieure rapportage richt Salesfusion zich op wat voor marketeers het belangrijkst is: het stroomlijnen van het maken van campagnes, het begrijpen van het engagement, het verbeteren van de conversie en het genereren van inkomsten. Concreet betekent deze samenvoeging een krachtige koppeling tussen CRM en marketing automation.

Meer informatie over
dit artikel?

Neem contact op

Thomas Raaijen
Consultant
Thomas Raaijen
© 2024 BrixCRM

Contact met BrixCRM

Wil je meer weten over onze producten en/of diensten of kunnen we je op een andere manier helpen?
Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.