SugarCRM verwerft Collabspot producten voor e-mailintegratie | BrixCRM

SugarCRM verwerft Collabspot producten voor e-mailintegratie

CRM-leverancier SugarCRM heeft de e-mailintegratieproducten van Collabspot aangekocht. Voor het bedrijf is dit de volgende stap in de realisatie van zijn visie om de meest intuïtieve en samenwerkingsgerichte gebruikerservaring te bieden, zonder handmatige gegevensinvoer.

Collabspot, in 2012 opgericht in Singapore, integreert CRM-systemen met bekende e-maildiensten van onder andere Google en Microsoft. Hierbij worden e-mails, contacten en agenda’s gesynchroniseerd, waardoor een 360-graden beeld van klanten en communicatie met prospects ontstaat. De aankoop draagt bij aan de missie van SugarCRM om een tool te ontwikkelen die kwalitatieve en actiegerichte inzichten en aanbevelingen biedt, op basis van de real time analyse van informatie en communicatie. Vorige maand lanceerde de CRM-leverancier al Hint Insights, een tool die gebruikers via diverse kanalen proactief meldingen en waarschuwingen stuurt om betere besluitvorming mogelijk te maken.

“Deze aankoop betekent een significante technische stap voorwaarts in ons streven om business productivity suites en CRM verder te integreren, twee van de grootste communicatie databronnen voor bedrijven”, aldus SugarCRM CEO Craig Charlton.

“Niet alleen verbetert het de kwaliteit van inzichten door ervoor te zorgen dat CRM het hart vormt van gegevens en communicatie, ook maakt het Sugar nog handiger en gebruiksvriendelijker voor onze klanten. We kijken ernaar uit om Collabspot te integreren in onze kernproducten en toekomstige Kunstmatige Intelligentie en predictive tools.”

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX