SugarCRM ‘Visionair’ in Sales Force Automation Magic Quadrant 2017 | BrixCRM

SugarCRM ‘Visionair’ in Sales Force Automation Magic Quadrant 2017

Gebaseerd op de volledigheid van de visie en het vermogen om deze visie uit te voeren, is SugarCRM benoemd tot 'Visionair' in het Sales Force Automation Magic Quadrant 2017.

CRM-leverancier SugarCRM is in Gartner’s ‘Magic Quadrant for Sales Force Automation 2017’ benoemd tot ‘Visionair’. Voor het rapport beoordeelde het onderzoeksbureau 16 leveranciers op basis van volledigheid van visie en het vermogen om deze visie uit te voeren.

De positie van SugarCRM op het punt “vermogen om uit te voeren” is gestegen ten opzichte van vorig jaar. Volgens de CRM-specialist is dit te danken aan het feit dat het bedrijf zich voortdurend richt op het aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en makkelijk configureerbaar en aanpasbaar maken van Sugar. Hierdoor sluit Sugar aan op de unieke wensen en behoeften van iedere organisatie.

Eerder dit jaar introduceerde de CRM-leverancier Sugar 7.9 met een geheel vernieuwde offerte module. Daarnaast werd Sugar Mobile 5.0 geïntroduceerd, waarmee de grenzen van mobiele CRM-technologie opnieuw zijn verlegd en Sugar gebruikers een nog betere gebruikerservaring wordt geboden. Recentelijk heeft SugarCRM bovendien ‘Hint’ gelanceerd, het eerste product binnen de nieuwe relationship intelligence lijn.

Het volledige rapport is te vinden op de site van Gartner.

Gartner heeft overigens onlangs besloten hun huidige Siebel omgeving te vervangen door Sugar.

 

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE EEN ROBUUST CRM SYSTEEM, DAT ONS MEER KLANTINZICHT BIEDT EN HELPT ONS WERK TE STRUCTUREREN EN ORGANISEREN.

Jeroen van Schreven - UNC Plus Delta
Close menuX