CRM: ga je voor standaard of onderscheidend vermogen? | BrixCRM

CRM: ga je voor standaard of onderscheidend vermogen?

Een CRM-oplossing is een belangrijke keus: ga je voor 13 in een dozijn of onderscheidend vermogen? Lees meer over de kenmerken en het belang van een modern, onderscheidend CRM-systeem en de manier waarop dit iedereen in jouw organisatie in staat stelt een excellente klantervaring te leveren.

Lees meer

Het leveren van een excellente, persoonlijke en consistente klantervaring, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen kanalen en in- of outbound contactpunten, staat hoog op de agenda van veel organisaties. Dat betekent echter dat medewerkers in het bedrijf ook ondersteund en versterkt moeten worden om deze ervaring te kunnen bieden. Het begint dan vaak met een centraal CRM-systeem, maar de keuze van een CRM-systeem heeft veel invloed op de kwaliteit van de geboden klantervaring.

Met een dertien-in-een-dozijn-systeem creëer je een soortgelijke ervaring. Wil je onderscheidend zijn? Dan kies je voor een systeem dat jou daarin ondersteunt. In dit ebook lees je meer over de kenmerken en het belang van een modern, onderscheidend CRM-systeem en de unieke eigenschappen van Sugar die jouw organisatie in staat stellen een excellente en consistente klantervaring te leveren.

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het whitepaper per e-mail
 

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX