Customer journey mapping: 6 stappen om resultaat te behalen | BrixCRM

Customer journey mapping: 6 stappen om resultaat te behalen

Hoe bereik je jouw potentiële klanten in een tijd waarin de concurrentie hevig is, de klant toegang heeft tot een overvloed aan informatie en zelf de controle neemt over zijn beslissingsproces? Dit whitepaper beschrijft 6 stappen om een actiegerichte customer journey map te maken.

VRAAG WHITEPAPER AAN

Traditionele marketing en verkooptechnieken passen niet meer bij de moderne klant. Bedrijven, vooral binnen de B2B sector, focussen zich daarom steeds meer op de ‘customer journey’; de weg die de klant aflegt bij het kopen van een product of dienst.

Phil Winters, “De vader van Customer Intelligence”, werkt nauw samen met SugarCRM om organisaties te helpen de customer journey van hun klanten in kaart te brengen en op basis hiervan hun organisatie te transformeren. Dit white paper beschrijft zijn unieke aanpak en de bijbehorende stappen om een actiegerichte customer journey map te maken, waarmee de omzet én klanttevredenheid daadwerkelijk verhoogd worden.

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het whitepaper per e-mail

DANKZIJ BRIXCRM HEBBEN WE BETER ZICHT OP ONZE OPPORTUNITIES EN PIJPLIJN. GEBRUIKERS ERVAREN HET WERKEN MET SUGAR ALS ZEER POSITIEF.

MARK ROTTEVEEL - YES TELECOM
Close menuX