Van klantdata naar cruciale klantinformatie
Wij stellen jouw organisatie in staat klantdata inzichtelijk, overzichtelijk en voorspelbaar in te zetten. Door te ontwikkelen op basis van drie kernprincipes, met een resultaatgerichte aanpak en gebruik te maken van bewezen bouwstenen en tooling.
ontwikkelen vanuit
Drie kernprincipes
Data
Een gemiddeld B2B bedrijf beschikt over 100+ data elementen gerelateerd aan een klant of prospect. Denk daarbij aan order-, factuur-, prijsgegevens en in het adresboek van de smartphone van de accountmanager. De prospect- en klantgegevens zijn diep en breed verspreid in de organisatie, op diverse manieren en via diverse kanalen.
Insights
Door een gestructureerde continue analyse van deze gegevens en klantdata, aangevuld met alle kennis en ervaring over de klant en de processen, ontstaat er inzicht in de diverse klantsituaties, -data en -profielen.
Direction
De inzichten verkregen uit de klantdata geven richting aan jouw processen, strategieën en doelstellingen. Met diverse bouwstenen bouwen wij een complete digitale klantoplossing die jou in staat stelt de klantwaarde en customer experience te verhogen.
Hoe bereiken we onze kernprincipes
Resultaatgerichte aanpak van BrixCRM
Elke organisatie is uniek, ook die van jou. Onze digitale klantoplossingen werken pas op volle kracht als deze aansluiten bij de specifieke kenmerken en doelen van jou organisatie.
Bij digitale klantoplossingen draait het niet alleen om de software. Het is een bedrijfsstrategie die jouw organisatie helpt de waarde voor, en van, je klanten te verhogen. Hoe je de software inzet, bepaalt het succes.
Onze CRM experts besteden veel aandacht aan de implementatie- en adoptiefase. We bereiden jouw collega’s voor en nemen hen stapsgewijs mee in de veranderingen die gepaard gaan met de implementatie van de digitale klantoplossing.
De ontwikkelingen in de IT gaan razendsnel. Wij houden je digitale klantoplossing up-to-date, veilig en borgen dat deze meebeweegt met de dynamiek van jouw organisatie. Wij komen regelmatig even bij je in de lucht om te horen wat er speelt.
Ons voorbeeld van digitale oplossingen binnen overheden
Happy customer
“De samenwerking met BrixCRM is zeer prettig. De mensen van Brix denken altijd goed mee en geven waardevolle feedback. Alles is van te voren goed uitgedacht en wat ze opleveren is gewoon goed.”
Christel Baakman (Marketeer)
Beeckestijn Business School
Bouwstenen Customer data