Klantdata is het nieuwe goud

En wij helpen jouw organisatie deze data inzichtelijk, overzichtelijk en voorspelbaar in te zetten. Wij ontwikkelen op basis van drie kernprincipes, helpen met een resultaatgerichte aanpak en maken gebruik van bewezen bouwstenen en tooling.

Vraag adviesgesprek aan

ontwikkelen met

Onze drie kernprincipes

Data

Een gemiddeld B2B bedrijf beschikt over 100+ data elementen gerelateerd aan een klant of prospect. Denk daarbij aan order-, factuur-, prijsgegevens en in het adresboek van de smartphone van de accountmanager. De prospect- en klantgegevens zijn diep en breed verspreid in de organisatie op diverse manieren en via diverse kanalen.

Insights

Door een gestructureerde continue analyse van deze gegevens en data, aangevuld met alle kennis en ervaring over de klant en de processen, ontstaat er inzicht in de diverse klantsituaties, -data en -profielen.

Direction

De inzichten verkregen uit de data geven richting aan jouw processen, strategieën en doelstellingen. Met diverse bouwstenen bouwen wij een complete digitale klantoplossing die jou in staat stelt de klantwaarde en customer experience te verhogen.

Hoe bereiken we onze kernprincipes

Resultaatgerichte aanpak van BrixCRM

01Analyse

Elke organisatie is uniek, ook die van jou. Onze digitale klantoplossingen werken pas op volle kracht als deze aansluiten bij de specifieke kenmerken en doelen van jou organisatie.

02Advies

Bij digitale klantoplossingen draait het niet alleen om de software. Het is een bedrijfsstrategie die jouw organisatie helpt de waarde voor, en van, je klanten te verhogen. Hoe je de software inzet, bepaalt het succes.

03Implementatie

Onze customer data experts besteden veel aandacht aan de implementatie- en adoptiefase. We bereiden jouw collega’s voor en nemen hen stapsgewijs mee in de veranderingen die gepaard gaan met de implementatie van de digitale klantoplossing.

04Support

De ontwikkelingen in de IT gaan razendsnel. Wij houden je digitale klantoplossing up-to-date, veilig en borgen dat deze meebeweegt met de dynamiek van jouw organisatie. Wij komen regelmatig even bij je in de lucht om te horen wat er speelt.

Happy customer

“BrixCRM heeft het verschil gemaakt door niet alleen het systeem in te richten, maar ook proactief mee te denken over hoe Cordstrap meer klantwaarde kan realiseren. Ideeën waar we zelf niet gauw opgekomen waren maken nu deel uit van onze dagelijkse interactie met de klant.”

Arnoud Beckers (Global IT Director)
Cordstrap

Bouwstenen Customer data

BrixCRM ontwikkelt digitale klantoplossingen door gebruik te maken van:

Bewezen tooling

BrixCRM gebruikt hierbij bewezen tooling van marktleiders als SugarCRM, Microsoft, Magic,
IBM, Amazon, Google, Acquia en Adobe.

 

Daag ons uit,
daar worden we blij van!

Ik daag jullie graag uit

Contact met BrixCRM

Wil je meer weten over onze producten en/of diensten of kunnen we je op een andere manier helpen?
Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.